دادستان عمومی و انقلاب مر کز استان یزد با بیان اینکه فضای مجازی تهدید نیست گفت: فضای مجازی، در تحکیم بنیان خانواده تاثیرگذار است لذا باید با مدیریت، آسیب ها و معضلات آن به حداقل ممکن برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا حدادزاده در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت، اظهار داشت:  پیشگیری از وقوع جرم در سایه عمل به وظایف قانونی دستگاه های اجرایی و نهاد و سازمان هاست که محقق می شود.

این مقام قضایی، صیانت از اراضی ملی و انفال و جلوگیری از تعدی به بیت‌المال را خواستار شد و گفت: انفال، طبق قانون، متعلق به حکومت اسلامی است و نحوه بهره‌برداری از آن را قانون مشخص می کند و هیچ‌کس حق ندارد به طُرق مختلف به اراضی ملی و منابع طبیعی تعدی کند.

وی ضعف و خلأ قوانین را زمینه ساز برخی از زمین خواری و کوه خواری ها در گذشته دانست و ابراز داشت: آنچه مسلم است همه ما باید تمام تلاش خود را در حفظ و صیانت از اموال عمومی و بیت المال صورت دهیم تا در برابر نسل های آینده سربلند باشیم.

حدادزاده با اشاره به  تدوین و ابلاغ دستورالعمل حفظ حقوق عامه از سوی دادستانی کل کشور، تصریح کرد: دستورالعمل حفظ حقوق عامه؛ دادستان ها را مکلف می‌کند تا حتی بدون تشکیل پرونده قضایی نسبت به مسائل مختلف از نهادهای عمومی و حاکمیتی در هر سطحی مطالبه گری داشته باشند و با دقت نظر مسائل حوزه کاری خود را رصد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، تصریح کرد: تعامل به معنای همراهی چشم و گوش بسته نیست بلکه تعامل و همراهی و هم افزایی زمانی شکل می گیرد و مفید است که در چارچوب قوانین، منطبق بر شرح وظایف و بر اساس اولویت ها و دستورالعمل ها و اسناد بالا دستی در مسیر خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش آحاد جامعه شکل بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.