معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از پیگیری‌های انجام شده برای تامین آب پایدار استان خبر داد و گفت: می‌توانیم بگوئیم در این دوره هر ماه به اندازه یک‌سال فرصت‌های از دست رفته سال‌های گذشته برای بحث انتقال آب دریا به یزد اقدامات موثر انجام شده است.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«محسن صادقیان» ‌با اشاره به تشکیل جلسات هفتگی در خصوص تامین آب پایدار برای‌ استان،‌اظهار کرد: مهم‌ترین پیگیری ‌در این ر‌استا، در خصوص انتقال آب دریاست که برای اطلاع مردم شریف استان باید گفت‌ که اقدامات خوبی در  سه ماه گذشته انجام شده است.

وی افزود:‌ اخذ تخصیص آب دریا برای استان، شروع مطالعات شیرین‌سازی و خط انتقال آب، پیگیری ماهیانه میدانی در استان هرمزگان، ‌برگزاری جلسات مشترک حوزه عمرانی استان یزد و استان هرمزگان در بندرعباس، از جمله اقدامات انجام شده برای انتقال آب از دریا است.

معاون هماهنگی اموز عمرانی استاندار یزد تشکیل شرکت تامین و انتقال آب و انجام فراخوان جذب سرمایه گذار و تشکیل کنسرسیوم را از دیگر اقدامات حائز اهمیت در خصوص این مهم دانست و گفت:‌ با تلاش مدیران حوزه عمرانی استان و همچنین با حمایت‌های استاندار می‌توانیم بگوئیم که در هر ماه به اندازه یک‌سال فرصت‌های از دست رفته سال‌های گذشته ‌در این حوزه جبران شده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.