مدیرکل تشکل های دینی کشور با اشاره به صدور بیاینه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی نگاه تحولی به فعالیت‌ها با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد، حجت الاسلام «مجید باباخانی» در نشست با مجموعه‌های فرهنگی استان با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع گام شکوفا شدن آنچه است که توسط امام (ره) و بعد آن رهبری به پیش رفته است.

وی به تغیرات صورت گرفته در مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی کشور اشاره کرد و افزود: تقارن این تغییرات با صدور بیانیه گام دوم را به فال نیک گرفته و تمام تلاش خود را در جهت تحقق این بیانیه به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل تشکل‌های دینی کشور با بیان این‌که نگاه بیانیه گام دوم یک نگاه تحولی است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست سازمان از ایشان تحول در سازمان را مطالبه کرده‌اند و سازمان رویکرد خود را بر این مبنا متمرکز کرده است.

باباخانی تصریح کرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی نگاه تحولی به فعالیت‌ها با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب است.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بالای موجود در کشور در حوزه‌های مختلف ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید این ظرفیت‌ها را شناخت و با همدلی از آن‌ها در جهت شکوفایی کشور بهره برد.

مدیرکل تشکل‌های دینی با بیان این‌که سازمان تبلیغات اسلامی دفاع از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را از رسالت‌های اساسی خود می‌داند گفت: تنها راه موفقیت در این مسیر همدلی در بین مجموعه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.