معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در طرح هر مسجد یک جهیزیه 13 سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند استان تهیه و اهدا می‌شود.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،حجت السلام و المسلمین«علی کارگر» در نشست برنامه‌ریزی اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند اظهار کرد: 13 سری جهیزیه با محوریت مساجد استان یزد و در قالب طرح «هر مسجد یک جهیزیه» به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود.

وی افزود:‌ این طرح با محوریت ائمه جماعات و مساجد توسط سازمان تبلیغات اسلامی کشور با همکاری بنیاد برکت در سطح کشور در حال اجراست.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در مرحله اول طرح هر مسجد یک جهیزیه با محوریت مناطق محروم و روستاهای استان اجرا و پس از شناسایی زوج‌های نیازمند هماهنگی های لازم جهت اهدا جهیزیه صورت گرفته است.

کارگر در ادامه با اشاره به این‌که در این طرح مبلغی توسط زوجین پرداخت شده است، تصریح کرد: در مجموع 12 قلم کالا به ارزش بالغ بر 12 میلیون تومان به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مراسم اهدای این تعداد جهیزیه در اوایل مرداد ماه در استان و با حضور مسئولان و زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی در پایان بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیری در حوزه ازدواج تاکید و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مرتبط در این حوزه باید تسهیل گری لازم را انجام دهند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.