مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تمام فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد، حجت الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی» در نشست روسای ادارات شهرستان‌های این اداره کل با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت بر لزوم بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه تاکید و اظهار کرد: تشکل‌های دینی باید از فرصت دهه کرامت در جهت انتقال آموزه‌های رضوی به سطح جامعه بهره ببرند.

وی با اشاره به میزبانی استان از هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان افزود: جهت برگزاری باشکوه این اجلاس تاکنون جلسات متعددی در استان برگزار و کمیته‌های لازم تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته اداره کل تبلیغات اسلامی استان به عنوان کمیته تشکل‌های این اجلاس انجام وظیفه خواهد کرد.

حسینی کوهستانی در ادامه با اشاره به زبانزد بودن عزاداری مردم استان یزد از نظر سبک و محتوا در کشور تصریح کرد: به همین دلیل خروجی این اجلاسیه در استان یزد باید با سایر استان‌ها متمایز باشد.

این مسئول تصریح کرد: خروجی متناسب با شان عزاداری مردم استان یزد در هفدهمین اجلاس سراسری پیرغلامان نیازمند برنامه ریزی فرهنگی منظم و حساب شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و رونق هیات مذهبی گفت: باید از اکنون برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر این ایام بدون کمترین آسیب محتوایی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد ادامه داد: در این راستا باید جلسات هم اندیشی با حضور روسای هیات مذهبی، شاعران و مداحان در سطح استان برگزار شود.

وی با اشاره به برخی انتقادها نسبت به فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: در این موضوع دوحالت وجود دارد نخست آنکه عده‌ای از فعالیت‌های این سازمان بی خبر هستند که باید در این حوزه اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد و دوم آنکه کاستی‌هایی وجود دارد که در اینصورت باید با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دلسوزان در برنامه‌ها تجدید نظر شود.

حسینی کوهستانی با بیان این‌که تمام فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام ، انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است افزود: حال در این مسیر عده‌ای که جهت حرکتشان متفاوت است بعضاً از فعالیت‌ها و کارکردهای سازمان ایراد می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: این اداره کل در دستیابی به اهداف تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری با هیچ گروه و جریانی تعارف ندارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.