زنی که در روزهای اخیر در تفرجگاه‌ها و پارک های سطح شهر اردکان کودکان را به بهانه خرید آدامس و دادن عروسک اغفال و دور از چشم والدین اقدام به سرقت زیورآلات و طلاجات آنها  می‌کرد، شب گذشته در دام پلیس افتاد.

سرهنگ «سیدرضا صادقیان» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، گفت: زنی که در روزهای اخیر در تفرجگاه‌ها و پارک های سطح شهر کودکان را به بهانه خرید آدامس و دادن عروسک اغفال کرده و دور از چشم والدین اقدام به سرقت زیورآلات و طلاجات آنها می‌کرد، شب گذشته توسط مامورین نیروی انتظامی پلیس آگاهی و کلانتری مرکز فرماندهی شهرستان اردکان شناسایی، دستگیر و اموال مسروقه از وی کشف شد. 

وی خاطرنشان کرد: این فرد سارق همچنین با شناسایی خانم‌های مُسن و تنها که زیور آلات و طلاجات آنها نمایان بوده با ترفندهای مختلف وارد منزل آنها شده و در فرصت مناسب اقدام به ربودن زیورآلات آنها می‌کرد.

صادقیان با توصیه به والدین کودکان تأکید کرد: در پارک‌ها و تفرج گاه ها هرگز از کودکان خود غافل نشده و حتی المقدور از استفاده زیورآلات برای کودکان در مکان های عمومی خودداری و همچنین خانواده ها از اطمینان و پذیرش افراد ناشناس و مشکوک به منازل و به بهانه های مختلف خودداری کنند.

فرمانه انتظامی اردکان در پایان افزود: بانوان توجه داشته ند، در ترددها ضمن پوشش مناسب زیور آلات خود را نمایان ننمایید و هرگونه موارد مشکوک را ازطریق ۱۱۰ به پلیس آگاهی اطلاع دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.