معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی یزد با بیان این‌که خوشبختانه علی‌رغم گستردگی حریق در آتش سوزی فولاد یزد هیچ تلفات جانی نداشتیم، گفت: دپوی زیادی پالتهای چوبی و بشکه های روغنی عامل آتش سوزی بودند.

«محمدرضا رحیمی» در خصوص آتش سوزی شرکت فولاد یزد،‌ در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد، اظهار کرد:‌ ساعت 22:35 شب گذشته شنبه 15 تیرماه طی تماس تلفنی با مرکز حوادث سازمان آتی نشانی یزد آتش سوزی گسترده در یکی از بخش‌های شرکت فولاد گزارش و در ادامه نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود:‌ بعد از استقرار نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی در محل حریق بحث جلوگیری از پیشروی در دستور کار عوامل امدادی قرار و نسبت به این مهم اقدام شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، دپوی حجم بالای پالت‌های چوبی در کنار بشکه‌های روغنی و پرس شده را از جمله دلایل آتش سوزی دانست و گفت:‌ وجود تراشه‌های فلزی دلیل و شدت آتش سوزی را تشدید کرده بود که با اقدام به موقع خاموش و پاکسازی شد.

رحیمی در پایان با بیان این‌که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است،‌ تصریح کرد:‌ با اقدام به موقع بیش از 15 نفر از نیروهای عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی یزد طی عملیات سه ساعته از بروز خسارت به تأسیسات شرکت فولادی جلوگیری شده است.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.