رییس کل دادگستری استان یزد گفت: رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و ایجاد شرایط مناسب‌تر برای فعالیت واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری، هدف و اولویتی است که در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «غلامعلی دهشیری» در سیزدهمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد، اظهار کرد: کشور در شرایط جنگ اقتصادی است و دشمن با تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه از همه‌ی توان خود برای ضربه زدن به چرخه تولید و اشتغال بمنظور ایجاد بحران اجتماعی استفاده می‌کند.

وی افزود: بهترین راه مقابله با هجمه‌ها و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، تقویت و حمایت از تولید، صنعت و توان داخلی کشور است.

این مقام قضایی، حمایت از تولید و استفاده از توان و ظرفیت داخلی را موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد دانست و بیان داشت: این امر کاهش بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد شد و این موضوع از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است.

گفتنی است؛ با حضور مقامات قضایی، مدیران اجرایی، مسولان بانک‌های مربوطه و فعالان اقتصادی مرتبط، جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان یزد در محل اتاق بازرگانی و صنایع  معادن برگزار و به موضوع دو شرکت تولیدی و تجاری و فرهنگی رسیدگی و با اجماع اعضاء تصمیمات مقتضی جهت حمایت از این دو شرکت اتخاذ شد.

ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، با دبیری معاونت توسعه قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان تشکیل و فعالان اقتصادی و شرکت‌های تولیدی با طرح مشکلات خود، از ظرفیت دستگاه قضایی و حمایت‌های حقوقی جهت حل مشکلات و معضلات واحد های تولیدی و صنعتی در چارچوب موازین قانونی بهره می‌گیرند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.