فرماندار شهرستان اردکان از صدور برخی مجوزهای زیست محیطی بدون هماهنگی شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز شهابی‌زاد با انتقاد از صدور برخی مجوزها گفت: لازم است تا نظارت جدی‌تر و بدون اغماض بر صنایع شهرستان اردکان صورت گیرد.

‌‌‌فرماندار اردکان ادامه داد: مسئله سلامت جان بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم شهرستان قابل اغماض و معامله نیست و جدیت هرچه بیش‌تر اداره کل حفاظت محیط زیست را در این زمینه انتظار داریم.

‌‌‌وی با انتقاد از برخی ناهماهنگی‌ها در صدور مجوزها اضافه کرد: این‌که صدور مجوز از طریق مرکز استان صورت گیرد اما در عمل، مدیران شهرستانی مجبور به پاسخ‌گویی درباره تبعات برخی اقدامات باشند؛ پذیرفته نیست و مشکلاتی را ایجاد می کند.

‌‌‌فرماندار اردکان نقش شهرستان را در اقتصاد و صنعت استان بسیار تعیین‌کننده ارزیابی کرد و افزود: بیش‌ترین عوارض ناشی از وجود صنایع متوجه مردم اردکان است و حق مردم اردکان باید جدی‌تر مطالبه و احصا شود.

‌‌‌‌‌شهابی‌زاد رفع مشکل نمایشگرهای آلایندگی را کم‌ترین خواسته مردم اردکان برشمرد و گفت: این مسئله مشمول مرور زمان شده و آماده‌ایم موانع موجود در این راه را با کمک اداره‌کل استان برطرف کنیم.

‌‌‌فرماندار اردکان انجام پایش‌های مداوم شبانه‌روزی را از اقدامات مناسب اداره‌کل ارزیابی و خاطرنشان کرد: از هر اقدامی که در راستای سلامت بیش‌تر مردم و حفاظت از منابع زیستی شهرستان باشد؛ حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.