معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران بر عدم برگزاری مراسم های یادبود، روضه خوانی و ترحیم در ساعات اداری را خواستار شد.

به گزارش ایلنا،«احمد ترحمی بهابادی » در نامه‌ای به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و تاکید به فرمانداران و سایر دستگاه‌های اجرایی عدم برگزاری مراسم‌های یادبود، روضه خوانی و ترحیم در ساعات اداری با هدف اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان‌ها و نهادهای دولتی را خواستار شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نامه اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهادهای دولتی با هدف بهره وری، کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و ارتقاء  فرهنگ کاری را مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت بیان و بر برگزاری سایر برنامه ها در ساعات غیر اداری تاکید کرد.

در متن کامل این نامه آمده است: نظر به این‌که اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمانها و نهادهای دولتی با هدف افزایش بهره‌وری،کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و ارتقاء فرهنگ کاری مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت می‌باشد.

لذا شایسته است به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تمامی برنامه‌ها و مراسم‌ها اعم از (روضه خوانی،ترحیم،یادبود،یادواره و ...) خارج از ساعت اداری و یا ایام تعطیل صورت پذیرد تا منجر به تعطیلی بخشی از فعالیت های کاری نشود. رعایت دقیق این مهم و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه مورد انتظار است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.