مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به اجرای همزمان طرح " آمایش 14" از صدور و تمدید پروانه موقت کار (کارت کار) اتباع افغانستانی توسط دفاتر خدمات اتباع خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین ریاحی اظهار داشت: با تصویب کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی و درخواست وزارت کشور و موافقت معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با اجرای طرح آمایش 14، طرح تمدید و صدور پروانه موقت کار  اتباع افغانستانی از طریق دفاتر خدمات اتباع خارجی در استان های مشمول انجام می شود.

وی با بیان اینکه یزد مشمول اجرای این طرح است افزود: هزینه تمدید پروانه موقت کار برای یکسال، مبلغ دو میلیون و 850 هزار ریال و صدور پروانه موقت کار، مبلغ 4 میلیون ریال است که محل واریز به حساب خزانه تعیین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد هدف از اجرای این طرح را قانونمند کردن اقامت و اشتغال دارندگان کارت‌های آمایش معتبر ساکن در این استان بیان کرد و اظهار داشت: تمامی اتباع افغانستانی ذکور 18-60 سال سن و دارندگان مدارک آمایش ۱2 و 13، باید به دفاتر خدمات اتباع خارجی تعیین شده جهت صدور و تمدید کارت کار مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه در شهر یزد پنج دفتر خدمات اتباع خارجی انجام این طرح را بر عهده دارند اضافه کرد: اتباع خارجی مشمول طرح از مراجعه به سایر دفاتر خودداری کرده و فقط به دفاتر تعیین شده مراجعه داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.