مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شد گفت: کار آفرینان علاقه‌مند به حضور در جشنواره ثبت نامشان صرفاً اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین ریاحی با اشاره به زمان ثبت نام کار‌آفرینان در این جشنواره اظهار داشت: کارآفرینان برتر استان تا پایان تیرماه سال جاری فرصت‌ دارند تا با ورود به سامانه http://www.karafarinanebartar.ir فعالیت‌های لازم را جهت ثبت نام در جشنواره کار آفرینان برتر انجام دهند.

وی با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره کار آفرینان برتر استان گفت: اختتامیه این جشنواره در آبان ماه مصادف با هفته جهانی کارآفرینی با حضور تلاش گران و کار آفرینان برتر این عرصه برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، شناسایی، انتخاب و معرفی آنان به عنوان الگوهای جامعه به آحاد مردم خصوصاً جوانان و توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی را جمله اهداف جشنواره کار آفرینان برتر اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه ثبت نام در جشنواره کار آفرینان برتر تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ثبت در جشنواره با دقت نسبت به تکمیل پرسشنامه و ارسال مستندات لازم اقدامات مورد نظر را دنبال کنند.

ریاحی همچنین از آغاز به کار دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر خبر داد و گفت: ثبت نام در چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر 98در بیش از 20 گرایش آغاز شد.

وی مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره را مشارکت، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون به ویژه ایجاد انگیزه میان جوانان، معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسولان برشمرد و افزود: این جشنواره با نگاه به ارج نهادن به زحمات تلاشگران و ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد توسعه و ترویج  فرهنگ تعاون را یکی دیگر از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و گفت: زمانی که فرهنگ تعاون در جامعه نهادینه شود باعث ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی – اجتماعی خواهد شد و همین امر رونق تولید را نیز در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام تنها اینترنتی انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: مدیران و رؤسای تعاونی های استان برای ثبت‌نام در این جشنواره تا دهم تیرماه فرصت دارند از طریق سامانه اینترنتی taavonibartar.mcls.gov.ir  برای نام نویسی اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.