به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در نشست برگزاری روز قدس در این شهرستان افزود: بیانات ضد استکباری امام امت و مقام معظم رهبری توانست، جهان‌شمولی خود را در حرکت‌های اسلام‌خواهی مسلمانان جهان به نمایش بگذارد.
امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: مسلمانان هرسال با شکوهتر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و این حضور نشان از خشم و انزجار آنها نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی دارد.
وی تصریح کرد: ملت انقلابی ایران و مسلمانان در روز قدس ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا در می آورند و شعار مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضا طنین‌انداز می شود .
معاون فرمانداری ابرکوه هم گفت: روز جهانی قدس نشات گرفته از اندیشه جاویدان امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است.
غلامرضا حیدری اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به‌ عنوان روز قدس در واقع رویکرد نظام را در دفاع از مظلومان و مبارزه با مستکبران اعلام کردند.
وی خاطر نشان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس به معنای حمایت از مظلومان و فرصتی مناسب برای همبستگی و وحدت میان مسلمانان برای رهایی از چنگال مستکبران است.
معاون فرمانداری ابرکوه تأکید کرد: روز جهانی قدس بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است.
در این نشست با توجه به هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی انجام شد، راهپیمایی در شهر ابرکوه ساعت 12 دهم خرداد از میدان امام حسین (ع) شروع می شود و راهپمایان پس از عبور از خیابان شهید بهشتی و چهار راه سرو در میعادگاه نماز جمعه حضور پیدا می کنند.
همچنین راهپیمایی در مهردشت از میدان امام علی (ع) شروع و مردم در محل برگزاری نماز جمعه تجمع می کنند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.