به گزارش ایرنا در این مراسم یکی از کارشناسان مذهبی یزد گفت: تبیین خاطرات رزمندگان به صورت سخنرانی و مکتوب می تواند مردم و جوانان را در جریان دستاوردهای دفاع مقدس قرار دهد.
حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با حضور در جلسه های مختلف می توانند آنها را نسبت به توطئه های دشمنان بیشتر آشنا کنند.
وی اظهار داشت: توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب ادامه دارد و باید مردم و مسئولان با همبستگی و بصیرت در برابر آنها ایستادگی کنند.
همچنین به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز حضور بسیج در صحنه و آگاهی به توطئه های فرهنگی و سیاسی دشمنان موضوعی بسیار مهم و ضروری است.
سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: دشمنان با جنگ اقتصادی و روانی نظام را نشانه گرفته اند و باید مردم و مسئولان با همدلی در برابر آنها ایستادگی کنند.
همچنین مسئول کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت مهریز گفت: تاکنون هزار و 600 رزمنده بسیجی که در دفاع مقدس در جبهه های غرب و جنوب حضور داشته اند در منطقه شناسایی شدند.
سرهنگ غلامرضا نصیری افزود: آنها در دفاع مقدس داوطلبانه در مناطق و عملیات های مختلف علیه دشمنان حضور فعال داشته اند .
وی تصریح کرد: باید از سابقه و رشادت های رزمندگان قهرمان بسیجی در برنامه های مختلف حفظ و حراست از نظام و انقلاب به نحو شایسته ای استفاده کرد .
آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در جنگ ایران و عراق بود که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ صورت گرفت.
مهریز 25 هزار بسیجی و 200 پایگاه مقاومت دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد .
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.