به گزارش روز چهارشنبه حوزه هنری یزد، محمدصادق کوچک‌ زاده در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های این نهاد افزود: سالار تکریت، شاعر درباری، پاییز تبسم، تا صبح بسوزد، آشیان آسمان، توپ طلایی و مجموعه شعر طنز قندچین (گزیده اشعار طنزپردازان یزدی) از جمله این آثار است که سال 97 توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار
کتاب شد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون با وجود کمبود کاغذ و مشکلات حوزه نشر، 2 عنوان کتاب دیگر از نویسندگان یزدی منتشر شد.
کوچک ‌زاده، مجموعه 2 جلدی دهم فروردین (تحلیلی بر تاریخ انقلاب اسلامی یزد) نوشته جواد بهبود زاده در بیش از 1600صفحه و کتاب نمایشنامه کاکوتی اثر کرامت یزدانی با موضوع دفاع مقدس را از تازه‌های نشر این نهاد در فصل بهار عنوان کرد.
وی اهمیت ادبیات فارسی و هویت‌بخشی آن را یادآور شد و اظهار داشت: اگر در زمینه ادبیات و زبان فارسی غفلت شود، فرهنگ و هویت ما دچار لطمه خواهد شد.
همچنین علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد با تاکید بر اهمیت و نقش هنر در جامعه گفت: هنرمندان می ‌توانند با خلاقیت و ابزار هنری روحیه امید و نشاط را در جامعه افزایش دهند.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.