محمدرضا صباغیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ارتباط با شرایط روز کشور ضمن ضعف مدیریت و نظارت و ضعیف بودن قانون، وضعیت اقتصادی و مشکلات کشور عمدتا به خاطر سوء مدیریت و تحریم هاست.
وی با بیان اینکه به محض گرانی، صف های اجناس پر می شود و اگر قانون باشد این اتفاق نمی‌ افتد افزود: این وضعیت فاصله طبقاتی ایجاد می کند و کار و توسعه دچار مشکل می شود و دشمن از این موقعیت استفاده و در نتیجه تحریم ها افزایش پیدا می کند.
این نماینده افزود: همچنین گرانی کالا و تورم افسار گسیخته فشار زیادی به اقشار ضعیف و متوسط جامعه وارد می کند، مسئولان باید نظارت ها را در بخش های مختلف و امور اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر کنند.
صباغیان اضافه کرد: تمام هم و غم نمایندگان مجلس و دولت، نظارت و کنترل گرانی هاست و باید دستگاه های مسئول وظایف قانونی خود را در این خصوص با جدیت بیشتری انجام دهند.
نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی ، دوام و قوام کشور را در سایه اتحاد و همدلی دانست و بیان کرد: باید ابتدا وحدت امت زیر پرچم ولایت باشد و در گام بعدی برای رفع مشکلات اقدام کرد.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد همچنین به فعالیت 15 معدن در محدوده شهرستان بافق اشاره کرد و افزود: این معادن باید 2 درصد عوارض خود را به منظور عمران و آبادانی این شهرستان پرداخت کنند تا شاهد توسعه پایدار منطقه باشیم.
حوزه انتخابیه مهریز با پنج شهرستان یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه کشور به شمار می رود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.