به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان به تکمیل برنامه پنج ساله تعامل حوزه و آموزش و پرورش که ظرف 10 روز دیگر نهایی می شود اشاره کرد و گفت : باید وجود منابع مالی برای آموزش و پرورش به صورتی پایدار جهت اجرای برنامه ها و امور نرم افزاری مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه میبد تصریح کرد : آموزش و پرورش را می توان با کالبدشکافی مورد ارزیابی علمی قرار داد تا به نقاط قوت و ضغف امتیاز داده شود و جایگاه آموزش و پرورش در حوزه های مختلف مشخص گردد.
رئیس آموزش و پرورش نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد تا شهرستان میبد در این حوزه بتواند از اولین شهرستان هایی باشد که برش شهرستانی از بیانیه گام دوم انقلاب را در برنامه سالیانه مدیران و مربیان مدارس تعریف و تبیین کند.
محسن موحدی فرد با اشاره به برگزاری جشن کنکور به شیوه ای مطلوب ، کمک های انجام شده به دانش آموزان بی بضاعت ، تسهیلات نوروزی و... نام مدارسی را ذکر کرد که به نوعی از فضای آنها در شهرستان استفاده و یا از یک فضا برای چند آموزشگاه استفاده می شود.
وی در ادامه آمار دانش آموزان امسال را با احتساب حدود یک هزار نفر از پیش دبستانی های تحت نظارت آموزش و پرورش 22 هزار و 748 نفر ذکر کرد و افزود : در سال آینده این آمار به 23 هزار و500 تا 24 هزار نفر خواهد رسید.
وی با بیان اینکه 43 مدرسه داریم گفت: 6 آموزشگاه دیگر نیز در سال جدید به آموزشگاه های شهرستان اضافه خواهد شد اما باز هم در مناطقی از شهر کمبود فضاهای آموزشی داریم.
در این نشست به موفقیت های علمی ، هنری ، فرهنگی و ورزشی دانش آموزان و زمینه سازی برای تامین بودجه جهت اهدای جوایز به آنها نیز اشاره شد.
میبد در 50 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.