سید علی نوروز زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعتبار این طرح ها را در حال جمع بندی عنوان کرد و افزود: در قانون 60 درصد بودجه شهرداری به کارهای عمرانی و بقیه به هزینه های جاری تخصیص داده شده اما شهرداری بافق بیش از این به طرح های عمرانی شهر توجه داشته و دارد.
این مسئول با بیان اینکه سال گذشته 80 درصد بودجه شهرداری صرف طرح های عمرانی شد گفت: با اجرای طرح توسعه فضای سبز شهری بیش از 30 هزار مترمتر مربع به این فضای و همچنین ایجاد پارک در بافق افزوده شد.
نوروززاده طول توسعه شبکه آب فضای سبز شهری را افزون بر 23 هزار متر اعلام و بیان کرد: با جداسازی آب فضای سبز از شرب، بافق تنها شهر استان یزد است که این طرح اساسی در آن اجرا شده است.
وی فعالیت های ستاد باز آفرینی بافت تاریخی، بهبود معابر و ترافیک شهری را از دیگر طرح های انجام شده در سال گذشته بیان کرد.
شهردار بافق خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا شهر را به سمت و سوی توسعه پایدار سوق دهیم و خدمات بیشتری به شهروندان ارائه کنیم.
بهسازی معابر، روکش اسفالت، بهبود بهشت حسین، ایجاد سالن های فرهنگی و ... از عمده فعالیت های در دست اقدام شهرداری بافق است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.