به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی روز دوشنبه در دیدار مسئولان موکب خدام الحسین (ع) و جمعی از مسئولان هیات های مذهبی شهرستان این مطلب را بیان کرد.
وی افزود: علاوه بر هیئت‌های مذهبی، موکب‌ های اربعین حسینی (ع)، فرهنگیان، دانشگاهیان، نهادهای اجرایی، انقلابی و مردم در کمک رسانی به سیل زدگان مشارکت جدی داشتند که این اقدام آنها قابل تحسین است .
وی اظهار داشت: به رغم آلام عمیق ناشی از سیل، جلوه های همت و همدلی در کمک رسانی به نمایش گذاشته شد و با همت بلند ارتش، سپاه و بسیج جلوه های مردمی نیروهای مسلح ایران نشان داده شد.
همچنین مدیر اجرایی موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: 60 نفر از نیروهای مردمی روزانه اقدام به طبخ و توزیع حدود هزار وعده غذایی به هموطنان سیل زده کردند.
حسن فلاح زاده با اشاره به برخی فعالیت ها در کمک به سیل زدگان اظهار کرد: این نیروها آشپز و کمک‌ آشپز بودند و در مدت سه دوره 9 روزه در مناطق سیل زده خوزستان خدمت کردند.
وی اظهار داشت: با اعلام کمک رسانی از سوی رهبر معظم انقلاب مردم شهرستان با کمک های نقدی ، جنسی و اعزام نیرو به یاری هموطنان سیل زده شتافتند و این موکب علاوه بر جمع آوری کمک های غیر نقدی، 800 میلیون ریال نیز اهدا کرد.
وی جمع آوری کمک های غیرنقدی مردمی توسط موکب یادشده را شامل ارسال 7.5 تن فراورده های لبنی تولید برخی کارخانه های شهرستان ،مقداری آب ‌معدنی، روغن ، برنج ، پوشاک و پتو ذکر کرد که با سه دستگاه کامیونت به مناطق سیل زده ارسال شد.
مدیر اجرایی موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه از نهادهای دولتی به ویژه فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش، شهرداری ، هیات های مذهبی و کارخانه فراوری لبنی شیکا و اعلاء که در خدمت رسانی به سیل زدگان با موکب همکاری و مشارکت کردند قدردانی کرد.
موکب خدام الحسین ابرکوه در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی به زائران پیاده خدمت‌رسانی می‌کنند .
به گزارش ایرنا ، در پی وقوع سیل در فروردین ماه امسال در چند استان کشور در راستای کمک های مردمی به سیل زدگان افزون بر 2.5 میلیارد ریال کمک های نقدی و جنسی از سوی هلال احمر ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، ناحیه مقاومت بسیج و کمک اهدایی کارکنان دولت ، موکب ها و هیات های مذهبی شهرستان ابرکوه به سیل زدگان اهدا شد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.