فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مشکلات کارگران شرکت کاشی کوثر این شهرستان گفت: معوقات کارگران کاشی کوثر به زودی پرداخت می شود.

محمد کاظمی نسب در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام رونق تولید و لزوم تحقق این نام اظهار داشت: از الزامات تحقق رونق تولید توجه به کارگران است چراکه نقش کارگران در تحقق رونق تولید نقش کلیدی و حساس است و بنای رونق تولید نیز کارگران هستند.

وی با بیان اینکه استفاده حداکثری از ظرفیت تولید نیز موجب ایجاد اشتغال و رونق تولید خواهد شد ادامه داد: مشکلات پیش روی برخی از واحدها موجب شده تا نتوانند به تعهدات خود در قبال نیروی انسانی و بانک ها و ... عمل کنند و این موضوعات ایجاب می کند تا برای رفع مشکلات اقدام شود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به لزوم پیگیری رفع مشکلات و موانع پیش روی تولید به ویژه برای واحدهای مشکل دار شهرستان اضافه کرد: جلسه ای برای رفع مسائل و مشکلات کارخانه کاشی کوثر با حضور مسئولان استان و سهامداران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این نشست مسائل و مشکلات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت عنوان کرد: مقرر شد در راستای ارتقای بیش از پیش و استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه همچنین رونق تولید، اقدامات لازم توسط سهامداران عمده، هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت با همکاری بانک صنعت و معدن و دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

کاظمی نسب با اشاره به اینکه موضوع مشکلات کارگری این واحد تولیدی و معیشت آنها نیز مورد توجه بوده و پیگیری شد اظهار داشت: مصوب شد شرکت کاشی کوثر کویر تمامی معوقات کارگری را پرداخت نماید و نسبت به ارتقای معیشیت و رفاه کارگران اقدامات لازم را انجام دهد که به زودی و بر اساس تعهدات داده شده این اتفاق نیز خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش نیز نیاز دارند و بانک ها باید از این واحدها حمایت کنند افزود: شرکت کاشی کوثر کویر می تواند پس از ایفای تعهدات قبلی به بانک عامل، نسبت به اخذ وام ارزی که برای ادامه روند کار اختصاص یافته است اقدام کند.

فرماندار ابرکوه همچنین با اشاره به الزام همکاری دستگاه های اجرایی در راستای حمایت از تولید گفت: دستگاه های اجرایی استان هم به همکاری با این شرکت ملزم شدند.

به گزارش ایلنا، واحد تولیدی کاشی کوثر کویر ابرکوه چندی است با اعتراضات کارگری رو به رو بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.