به گزارش ایرنا غلامعلی سفید عصر شنبه در نشست علنی شورا ‌افزود: 25 روز است که شهردار منتخب به وزارت کشور اعلام شده اما هنوز ما پاسخی در مورد صلاحیت یا رد صلاحیت وی دریافت نکرده ایم.
وی با بیان اینکه در محافل مختلف، شورا را مقصر می دانند بدون اینکه به ماهیت قضیه توجه کنند به روند انتخاب شهردار اشاره و تصریح کرد: شورا به اتفاق آرا در سال گذشته فرهمند را به عنوان شهردار انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرد و طبق قانون شوراها وزارت کشور در صورتی که شهردار معرفی شده را واجد شرایط تعیین شده نداند باید ظرف 10 روز با ذکر دلایل به شورای شهر اعلام نماید و در صورت اصرار شورای شهر به نظر قبلی خود، موضوع توسط شورای شهر به هیات حل اختلاف ارسال می شود.
سفید با بیان اینکه انتخاب فرهمند با هماهنگی وزارت کشور و اطلاع اداره کل اطلاعات استان صورت پذیرفت افزود: بعد از انتخاب فرهمند وزارت کشور هیچ پاسخی در مورد تایید یا عدم تایید او داد تا اینکه بعد از 50 روز ما نامه نوشتیم و موضوع را پیگیری کردیم
تا اینکه از وارت کشور تماس گرفتند که از وزارتخانه دیگری گفته شده که وی تایید نشود.
وی سیدحسینی و زینی وند را گزینه های دیگر اعلام کرد و افزود: اکنون هم داوری نظری در 24 فروردین انتخاب شده که هنوز وزارت کشور پاسخی نداده است.
وی با انتقاد از برخی برخوردها در این زمینه یادآور شد: از همه کسانی که در این زمینه اظهار نظر می کنند می خواهم همه چیز را ببینند بعد قضاوت کنند.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.