به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته از تصمیم قاطع دولت و شورای عالی امنیت ملی در برابر بدعهدی آمریکا و اروپا قدردانی کرد و افزود: ملت و مسئولان باید با درایت و شجاعت در برابر کفر جهانی ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: تاریخ نظام اسلامی ما به خوبی گویای این موضوع است که هر جا در برابر دشمنان عقب نشینی کرده ایم آنها برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی جدی وارد صحنه شده اند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: باید مردم و مسئولان همانند 40 سال گذشته در صفی واحد با هوشیاری و بصیرت لحظه ای دست از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بر ندارند .
ناصری از اقدام دولت و پیگیری جدی شورای عالی امنیت ملی در برابر بدقولی آمریکایی ها در موضوع برجام قدردانی کرد و بر تداوم هوشیاری و ایستادگی تا رسیدن به نتیجه تاکید کرد.
امام جمعه یزد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: باید توصیه های مقام معظم رهبری در بخش های مختلف فصل الخطاب مردم و مسئولان قرار گیرد.
ناصری به اهمیت پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اخلاقی در جامعه و داشتن برنامه و محتوی درست و دینی در فضای مجازی و نظارت بر تربیت دینی نسل جوان تاکید کرد.
امام جمعه یزد به اهمیت رونق تولید و توجه به جوانان اشاره کرد و از مسئولان خواست برای ارزش نهادن به ظرفیت نیروی جوانی و تکیه به داخل بیش از گذشته تلاش کنند.
ناصری یزدی خاطر نشان کرد: دل به بیگانگان بستن هیچ دردی دوا نمی کند و راه عزت و اقتدار در گرو بهره گیری از ظرفیت های داخلی و تمام توان و استعداد جوانان و مردم ولایتمدار است.
نمازجمعه در 28 محل در استان یزد اقامه می شود.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.