به گزارش ایرنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در این نشست افزود: مراسم بزرگداشت این ایام در شهرستان ها با حضور مردم و با برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و اعزام زائران به مرقد امام راحل (ره) همراه است.
حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: همچنین تشکیل نشست های بصیرتی، اعزام مبلغان به روستاها، برپایی نمایشگاه های عکس، کتاب و برگزاری چندین همایش با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس پیش بینی شد.
رئیس شورای هماهنگی یزد در ادامه به اهمیت تبیین وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل (ره) برای دانش آموزان، دانشگاهیان و برگزاری جلسه های هم اندیشی و روشنگری تاکید کرد.
فخرالدینی همچنین به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) با همکاری دستگاه های مختلف و تشکل ها ی مردم نهاد اشاره کرد و برگزاری آن را وظیفه ای ملی و دینی دانست.

** ضرورت برگزاری با شکوه روزهای 14 و 15 خرداد
همچنین به گفته مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در حوادث مختلف انقلاب روزهای 14 و 15 خرداد بسیار مهم و تاثیرگذار است.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: دستگاه های اجرایی باید با کمک مردم و تشکل ها در برگزاری هرچه با شکوه تر این ایام با شورای هماهنگی همکاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت ایام الله یادشده نقش مهمی در ترویج فرهنگ ارزش های دینی و انقلابی دارد ، همه ما در اجرای آن مسئول هستیم .

**مردمی برگزار شدن برنامه ها
همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار کرد: واگذاری امور به مردم و دخالت آنها در اجرای برنامه ها و مناسبت های مختلف محور و هدف این شوراست.
سعید زارع افزود: برای برگزاری یوم الله 14 و 15 خرداد 13 کارگروه با عضویت دستگاه های اجرایی، فرهنگی و مشارکت تشکل ها در استان فعالیت دارد.
وی اظهار داشت: انجام فعالیت های فرهنگی و بصیرتی برای آشنایی مردم و جوانان با رخدادهای انقلاب و نظام از جمله ضرورت های اجتماعی است و برای اجرای برنامه ها همه باید همکاری کنند.
در این جلسه که نمایندگان دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی حضور داشتند بر جلب مشارکت آحاد مردم و جذب جوانان و انجام برنامه های متنوع و انقلابی تاکید شد.
14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سال 1368 و 15خرداد هم سالروز قیام مردم ایران علیه نظام ستم شاهی در سال 1342 است .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.