ناصر زارع عصر روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی شماره یک که در زمینی به مساحت سه هزار و 500 مترمربع در دست‌ساخت است سه میلیارد ریال نیاز هست .
وی بابیان اینکه این مجموعه سالن ورزشی ، مهمانسرا و زمین چمن مصنوعی دارد ، افزود : در سال‌های 97- 96 ، 21 میلیارد ریال برای ساخت زمین چمن مصنوعی و محوطه ‌سازی این پروژه هزینه شد.
زارع همچنین افزود: مجموعه ورزشی شماره 2 هم در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع و با زیربنای هزار و 750 مترمربع در دست‌ساخت است که تاکنون 19 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شده است .
وی بابیان اینکه این مجموعه ورزشی شامل سالن چندمنظوره ، فوتسال، بدن‌سازی، والیبال، بسکتبال و ... است، خاطرنشان کرد: برای ساخت فاز 2 آن (استخر ) 50 میلیارد ریال نیاز داریم.
رئیس اداره تعاون ابرکوه یاد آور شد : برای صیانت از نیروی کار و سلامت خانواده‌های کارگران و ترویج فرهنگ ورزش و افزایش نشاط اجتماعی در آنها این 2 مجموعه ورزشی کارگری در حال ساخت و تکمیل است.
زارع خاطرنشان کرد : ضرورت پرداختن به مسائل کارگری و فراهم کردن زیرساخت‌های رفاهی و ورزشی به ‌عنوان یکی از محورهای توجه به ‌سلامتی این قشر است.
وی بیان کرد: آمادگی جسمانی برای کارگران به‌منظور رهایی از استرس و اضطراب محیط کار و با فعالیت‌های ورزشی ارتقا پیدا می‌کند و برای اجرای این مهم لازم است در محیط‌های کاری به ورزش کارگران توجه ویژه شود.
از مجموع سه هزار بنگاه اقتصادی حوزه صنعت ، معدن ، کشاورزی، دامداری ، خدمات ، اصناف و گردشگری ، یک هزار و 113 مورد بنگاه‌های اقتصادی است که در این واحدها پنج هزار و 45 نفر مشغول به کار هستند.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.