به گزارش ایرنا، این برنامه در دبستان دخترانه ام لیلی و دبیرستان های دخترانه نفیسه و پسرانه صدرا برگزار و با اهدای لوح تقدیر و شاخه های گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهریز با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم، شغل معلمی را تاثیر گذارترین حرفه در تعالی جامعه‌ دانست.
سعید قریشی ادامه داد: نهادهای دولتی و غیردولتی و به خصوص مراکز فرهنگی و آموزشی، باید توجه ویژه‌ای به جایگاه خادمان تعلیم و تربیت داشته باشند.
وی با اشاره به همکاری مدارس و کتابخانه های عمومی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان داشت: معلمان نقش مهمی در ترغیب نسل جوان به کتابخوانی دارند و توجه مدیران به حضور دانش آموزان و عضویت آنان در کتابخانه های عمومی به پرورش نسل کتابخوان کمک می کند.
این مسئول فرهنگی به زیرساخت ها و فضای مناسب کتابخانه ها اشاره کرد و گفت: طی چند سال اخیر با بازسازی و بهسازی کتابخانه های عمومی منطقه این زیرساخت ها برای حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان فراهم شده است.
قریشی همچنین با مدیران و معلمان مدارس در خصوص برنامه های مشترک با محور کتاب و برگزاری نشست های کتابخوان و نمایش خوانی گفت و گو کرد.
مهریز 12 کتابخانه عمومی با 140هزار نسخه کتاب دارد.
این شهرستان 10 هزار دانش آموز و 100 مدرسه دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.