به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، احمد ترحمی در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان افزود: توجه به فرهنگ بستر توسعه و پیشرفت بخش مرکزی است و باید ادارات برای پیشگیری از آسیب ها اقدام کنند.
وی ادامه داد: بخشداران نمایندگان دولت در بخش، تابع سیاست‌های کلی نظام و مجری برنامه های دولت تدبیر و امید هستند و انتظار می‌رود با تلاش شبانه روزی ‌و وقت گذاری، پاکدستی و درستکاری در ‌مسیر خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد به بخشداران و بخشدار مرکزی یزد توصیه کرد در مسیر خدمت به مردم با ائمه جمعه و جماعات، شوراها و دهیاران، جوانان، بانوان فعال و نخبگان جامعه ارتباط مستمر و موثری داشته باشند.
‌ترحمی در پایان بر مبارزه جدی با پدیده زمین خواری، حفظ حقوق بیت المال، رعایت حقوق و قانون مداری در کار و برنامه ها تاکید کرد.
همچنین فرماندار یزد، رو‌حیه تعاملی و ارتباط مستمر بخشدار با امام جمعه و دستگاه‌های مختلف را منشأ خدمات بسیاری دانست.
سیدمحمد رستگاری افزود: بخش مرکزی یزد به دلیل جمعیت قابل توجهی که دارد، روستاهای با ظرفیت بالا‌، مردمان نجیب و نزدیکی روستاها به شهر از جایگاه مهم و ویژه‌ای برخوردار است.
در این مراسم محمدحسین پاکدل به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان یزد معرفی و از تلاش‌های محمدجواد برزگر منشادی بخشدار سابق یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل ‌گردید.
60 درصد جمعیت استان در شهرستان یزد قرار دارند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.