به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی گندمی روز پنجشنبه نشستی که با حضور سپاه و کارکنان منطقه انتظامی میبد در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد ، افزود : در دوره ای زندگی می کنیم، ترویست های دست پروده غرب در نیوزیلند و عربستان سعودی بی پروا انسان ها را قتل عام می کنند و آمریکا که خود حامی تروریست هاست سپاه ایران را تروریست می خواند.
وی ادامه داد : در این میان عربستان بازیگردان جریان خبیث وهابیت هم برای بازسازی سوریه اعلام آمادگی کرد به شرط اینکه ایران در سوریه جایگاهی نداشته نباشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد یادآور شد: افتخار ما در مجموعه نیروهای مسلح مورد توجه قرار دادن موضوع اعتقادی و سیاسی است.
همچنین امام جمعه میبد گفت : با وجود برکات آسمانی که بارندگی داشت اما جاری شدن سیلاب قصه دردناک و جانکاهی است که چند استان آسیبی سنگین را متحمل شدند و ما در جریان آن شاهد تکرار جلوه های دفاع مقدس و صحنه ای با شکوه از همبستگی اقشار مختلف برای یاری رساندن به سیل زدگان بودیم.
حجت الاسلام والمسلمین اعرافی حضور سپاه ، بسیج ، نیروهای مسلح و انتظامی و ارتش ، دانشجویان ، طلاب و روحانیون را که با عشق به ایثار پای کار آمدند، ستود.
وی در ادامه با بیان اینکه ماه شعبان، نردبانی برای اهل دل، به سمت رمضان است، تصریح کرد: همه اولیا و انبیای الهی ورود به ماه رمضان را آماده باش می دادند و این موضوع نشان دهنده این است که رمضان ، ماه آمادگی است و باید این روزها و شب ها را مغتنم شمرده و با روحیه والا و قلب مستعد تری به سمت رمضان حرکت کنیم.
وی رمضان را ظرفی توصیف کرد که در آن مظروف های مهمی قرار دارد و افزود: نام هایی که این ماه مانند شهر الله ، شهرالبرکه ، ربیع القرآن ، ربیع الفقرا ، شهر الامین و....، دارد نشان دهنده این است که رمضان ماه خداست و نسبت خاصی با خدا دارد.
اعرافی خاطر نشان کرد: علاوه بر عبادت ها، اعمالی هم که در این ماه انجام می شود مانند صدقه ، خدمت به خلق و ... ارزشی چند برابر دارد ، همچنین اعمالی عادی که در این ماه انجام می شود اگر با گناه آمیخته نباشد، اعمال عبادی محسوب می شود.
وی تصریح کرد: قبل از اینکه به سلاح ، فنون و ابزار نظامی توجه داشته باشیم باید به ویژگی ها و زیر ساخت های اعتقادی، فکری و معنوی مردم توجه کنیم که با این زیر ساخت هاست که سپاه ایران ، نسل برتر در منطقه می شود.
وی همچنین از اعتقادات ، تجهیزات و مهارت ها به عنوان سه ضلع اصلی برای نیروهای مقتدر سپاهی و ارتشی و انتظامی یاد کرد و گفت: اعتقادات ضلعی مهم و زیرساختی و نقطه قوت برای برداشتن گام های بزرگ است، اگر با استفاده از ماه رمضان مورد تقویت قرار بگیرد در اوج عزت و اقتدار بیش از امروز قرار می گیریم.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.