سرهنگ رضا پورشمسی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمک های نقدی برای اجرای طرح های عمرانی مناطق سیل زده ضروری است، پایگاه های بسیج آماده همکاری در جذب کمک های مردمی هستند.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت های سپاه و بسیج یزد در شهرستان هویزه خوزستان متمرکز است و خدمت رسانی به مردم با همکاری دستگاه های اجرایی و مردمی ادامه دارد.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد همچنین از اعزام 800 نیروی جهادگر با همکاری بسیج سازندگی استان به مناطق سیل زده خبر داد که آنها پیگیر مسائل و رفع مشکلات مناطق سیل زده هستند.
پورشمسی به عمق خسارت سیل در برخی استان ها به خصوص لرستان و خوزستان اشاره کرد و بر تداوم همراهی و همکاری مردم و بسیجیان در کمک به این مناطق تاکید کرد.
به گفته وی نیروهای سپاه و بسیج یزد خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند و برای رفع آلام و حل مشکلات مناطق سیل زده حضور فعالی دارند.
در حال حاضر نیروهای معاونت آماد و پشتیبانی، معاونت مهندسی ، بسیج سازندگی، مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری استان یزد در حال کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند.
ایجاد اسکان امن، راه‌اندازی موکب و تأمین غذای گرم برای افراد سیل زده از جمله اقدام های در دستور کار نیروهای مرکز اردویی سپاه است.
بارش های ابتدای سال 98 باعث وقوع سیلاب در برخی استان ها و بروز خسارت در برخی شهرهای گلستان، فارس ، لرستان و خوزستان شد و شرایط بحرانی ایجاد کرد.
در این مدت مردم و دستگاه های استان در قالب دستگاه های مختلف و مالی به مردم سیل زده کمک کردند.
استان یزد بر اساس سرشماری سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.