به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی چهارشنبه شنبه در جمع گروهی از نخبگان بسیجی مرکز استان افزود: باور نداشتن به توانایی های داخلی موجب تشدید برخی مشکلات شد، باید با تغییر نگرش از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه برخی مدیران به توانایی جوانان در حل مسائل اعتقاد راسخی ندارند ادامه داد: در حالیکه می توان با بهره گیری از آنها بسیاری از نیازها را رفع کرد، و تنها راه برون رفت از بسیاری مشکلات اعتقاد و ایمان به ظرفیت های داخلی است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطر نشان کرد: باید به این مساله مهم در عمل اعتقاد قلبی داشته باشیم که می توانیم با برنامه ریزی و جلب مشارکت نیروهای مومن، انقلابی و نخبگان دلسوز بسیاری از مشکلات را حل کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد یادآور شد گفت: خودکفایی اقتصادی و کاهش فشارهایی که توسط دشمنان بر ملت و کشور ما با اعمال تحریم های ظالمانه وارد شده است را می توان با تکیه بر تفکر دینی و انقلابی و جذب جوانان فداکار حل کرد.
استاد درس خارج حوزه علمیه یزد در ادامه با اشاره به اینکه دشمنی ‌های آمریکا با انقلاب از سال 1357آغاز شد و تاکنون ادامه دارد، یادآوری کرد: این دشمنی ها همچنان ادامه دارد و اگر مقاومت کنیم به پیروزی می رسیم .
امام جمعه یزد به اهمیت بررسی نقاط ضعف و قوت توسط مسئولان و تلاش برای حل مشکلات با همکاری مردم و همت مدیران به عنوان یک وظیفه در شرایط کنونی را مورد تاکید قرار داد.
ناصری یزدی از نخبگان بسیجی خواست، با تلاش بیشتر و دوری از سطحی نگری برای حل مسائل و کمک به مسئولان وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.
در این دیدار تعدادی از نخبگان بسیجی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های داخلی، استفاده بیشتر از جوانان، پیگیری مسائل فرهنگی، تلاش برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و نیز حضور بسیجیان در میدان های عمل برای کار و رونق تولید را خواستار شدند.
آنها همچنین بر تداوم برگزاری جلسه های هم اندیشی و هم افزایی با حضور مسئولان و مشارکت نخبگان برای کمک به روند توسعه همه جانبه تاکید کردند.
استان یزد بر اساس سرشماری سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود 300 هزار نفر عضو تشکل های مختلف بسیج هستند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.