به گزارش روابط عمومی اداره کل استانداری، در این پیام آمده است: جامعه کارگری با تکیه بر شرافت، سخت‌کوشی و هوشمندی خویش، نقش تعیین کننده‌ای را در رشد و تعالی روز افزون این مرز و بوم به عهده دارد.
وی اظهار داشت: کارگران در مقاطع مختلف با آگاهی از شرایط خطیر سهم عظیمی از بالندگی را در عرصه‌های مختلف عمرانی، تولیدی و سازندگی به خود اختصاص دادند که شایسته تجلیل و قدردانی هستند .
استاندار یزد خاطر نشان کرد: روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است تا ضمن ترویج فرهنگ اصیل کار و کوشش، مسائل جامعه کارگری ، بار دیگر مورد توجه ویژه قرار گیرد.
طالبی تصریح کرد: با تلاش و کوشش متعهدانه جامعه کارگری، استان همچون گذشته به نمونه بارزی از ترویج فرهنگ کار و تلاش بی امان و تعامل مثبت و سازنده میان سه رکن اصلی تولید یعنی کارگران، کارفرمایان و دولت تبدیل خواهد شد.
65 درصد جامعه یک میلیون و 138 هزار نفری استان را کارگران تشکیل می دهند و 180 هزار کارگر در یزد به طور مستقیم بیمه شده اند.
225 تشکل کارگری در استان یزد فعالیت دارد که ا ز این تعداد 103 انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی و مابقی شورای اسلامی کار و نمایندگان کارگر است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.