به گزارش عصر شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، محمدرضا تابش در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای فخرآباد بخش عقدای اردکان افزود: دولت تدبیر و امید در تکمیل و ایجاد زیرساخت ها در بخش های مختلف از جمله در ورزش در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم توجه خاصی داشته و در این راستا اقدام های خوبی انجام داده است.
وی ادامه داد: بسیار خوشحالم از اینکه شاهد افتتاح زمین چمن مصنوعی در این روستا هستیم و قطعا مردم این منطقه لایق فراهم کردن امکانات زیادی هستند.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام ویژه‌ای برای توسعه بیش‌ازپیش زیرساخت‌های ورزشی و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی به‌عنوان یکی از عوامل تندرستی و سلامت جامعه و کاهش معضلات اجتماعی مصروف دارند.
تابش گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان که با جلب مشارکت بخشداری و دهیاری ها، خیرین بنیاد مستضعفان و دیگر نهادها در راستای توسعه زیرساخت ها و ایجاد چمن مصنوعی در روستاها اهتمام داشته تقدیر و تشکر می کنم.
وی بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور دولت تلاش های زیادی در تکمیل پروژه های نیمه تمام و ایجاد دیگر زیرساخت ها داشته که خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی بودیم و انشالله با پشت سر گذاشتن وضعیت فعلی شرایط بهتری نیز رقم خواهد خورد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با هوشیاری مردم و حمایت از دولت و نظام دوره سخت اقتصادی را با خوبی پشت سر بگذاریم و شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.
زمین چمن مصنوعی روستایی فخرآباد بخش عقدا با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در مساحتی به متراژ یک هزار و 200 مترمربع و با مشارکت بنیاد مستضعفان استان و شورای اسلامی و دهیاری روستای خورمیز سفلی احداث گردیده است.
شهر عقدا با یک هزار و 612 نفر جمعیت در 20 کیلومتری شمال اردکان قرار دارد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.