صبح امروز-شنبه 7 اردیبهشت ماه- اعضای شورای شهر و شهردار نیر تصمیم به استعفای دسته‌جمعی از سمت‌های خود گرفتند.

فرماندار شهرستان تفت در واکنش به استعفای دسته جمعی شورای شهر نیر   در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در جلسه ای فوق العاده، اعضای شورای شهر و شهردار نیر تصمیم به استعفای دسته جمعی از سمت‌های خود گرفته اند.

وی ادامه داد: موضوع درخواست و اقدام جهت ایجاد مسیر نیر-دهبالا هرگز طرح و مصوبه و اعتبار دولتی نداشته است که بخواهد به دلیل نبود اعتبارات متوقف شود.

فرماندار تفت با بیان اینکه روز گذشته اعضای شورای نیر با ورود به این موضوع و اقدامات خودسرانه موجب بروز مشکلاتی شدند اضافه کرد: شورا وظیفه رسیدگی به احداث راه و بازسازی جاده و معبر ندارد و این موضوعات به دلیل خروج از محدوده شورا از حیطه وظیفه شورا نیز خارج است.

وی اظهار داشت: بررسی این موضوع و اقدامی که انجام داده اند از سوی دستگاه های مربوطه از جمله منابع طبیعی و محیط زیست در دست بررسی است تا تعیین تکلیف شود.

محامدی تصریح کرد: هرگز یک ریال اعتبار برای چنین طرحی در نظر گرفته نشده بوده و حتی حرف و صحبتی هم از آن به میان نیامده که برخی از اعضای شورا اقدامی در این خصوص داشته باشند.

روز گذشته اعضای شورای شهر در پی درخواست مردمی برای ایجاد راه دسترسی روستایی از نیر به ده بالا، با انتقاد از اینکه دولت پول و اعتباری برای این موضوع ندارد و توجه به مردم روستا نمی کند با استفاده از برخی تجهیزات راهسازی اقدام به احداث راه و مرمت مسیر کردند که در پی این اقدام دستگاه های مربوطه برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.