به گزارش ایرنا، اعظم کریمی پنجشنبه شب در جلسه ای که با حضور مسئولان ورزش و جوانان یزد برگزار شد افزود: تشکیل و تقویبت این کارگاه ها در استان ها در سال جاری پیگیری می شود.
وی ادامه داد: ایجاد فرصت مناسب در تمام شهرستان با حضور اساتید مجرب برای برگزاری این کارگاه ها با همکاری و پیگیری دستگاه های مرتبط ماموریت وزارت ورزش و جوانان است.
این مسئول اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی و مشاوره همراه با برنامه محوری بسیار جدی و طبق اهداف برگزار شود تا خروجی آن نصیب مخاطبان و زوج های جوان شود.
کریمی به اهمیت ایجاد مراکز تخصصی مشاوره قبل از پیوند مقدس ازدواج به عنوان یک ضرورت در کشور تاکید کرد و خواست تا متولیان امر با همکاری و هم افزایی برای تحقق آن بکوشند.
وی بیان داشت: برگزاری مناسب و دقیق این کارگاه ها در ارتقای علمی و عملی مخاطبان نقش آفرین است و از افزایش طلاق در جامعه به شدت پیشگیری می کند.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: در سال 1397 در یزد ٢١٦ کارگاه برای چهار هزار و ٧٠٠ نفر با همراهی ٦٨ مدرس در قالب هزار و ٧٠٠ ساعت آموزشی برگزار شده است.
کریمی تصریح کرد: از این کارگاه ها ٧٥ کارگاه مربوط به آموزش های قبل از ازدواج، ٣١ کارگاه مربوط به حین ازدواج و ١١٠ کارگاه مربوط به بعد از ازدواج است.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در سفر به یزد همچنین از مرکز حمایت از کسب و کارهای نوپای فرهنگی و اجتماعی استان بازدید کرد.
استان یزد 48 هیات ورزشی با 65 هزار ورزشکار بیمه شده و 47 تشکل مردم نهاد حوزه جوانان دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.