به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این بنیاد، احمدابراهیمی به همراه سیدمحمد رستگاری با حضور در بیمارستان شهید رهنمون از «سید قلندر سادات» پدر شهید مدافع حرم که مدتی است در کما به سر می‌برد عیادت کرد.
احمد ابراهیمی در این دیدار با آرزوی سلامتی برای این پدر گرانقدر شهید با گفت و گو با پزشک معالج در جریان مراحل درمانی وی قرار گرفت.
همچنین رستگاری با حضور بر بالین این پدر شهید دستور لازم برای رسیدگی به مسائل درمانی و بیمه‌ای وی را صادر کرد.
در روزهای پایانی سال 1397«سید قلندر سادات» از سوی یکی از همسایگان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و براثر این واقعه به کما رفت که هم‌اکنون از سطح هوشیاری پایینی برخوردار است.
بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌محض اطلاع از موضوع در همان روز اول از طریق اداره حقوقی بنیاد، مسئله را پیگیری و اقدام لازم برای دستگیری و مجازات ضارب را در دستور کار قرار داد.
شهید «سید مهدی سادات» متولد 15 مهر 1370 از رزمندگان تیپ شجاع فاطمیون است که در تاریخ 13 شهریور 1395 در سن 25 سالگی درنبرد با تکفیری‌های داعش در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
به گزارش این پایگاه، پلیس پس از اطلاع از درگیری یکی از همسایگان با پدر شهید مدافع حرم و مجروح شدن آن بلافاصله به محل اعزام و با شناسایی فرد ضارب، وی را دستگیر کرده اما متاسفانه به دلیل عدم آگاهی افسر نگهبان کلانتری و نیز مداخله یکی از کارکنان، این متهم آزاد شده است.
فرمانده انتظامی یزد پس از اطلاع از این واقعه با دلجویی از خانواده شهید مدافع حرم، 2 نیروی خاطی کلانتری را تا اطلاع ثانوی و روشن شدن پرونده از کار معلق و دستور سریع برای دستگیری متهم را صادر کرد.
پدر شهید مهدی سادات اواخر تیرماه سال 97 با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد در خصوص شهادت فرزندش گفت: سید مهدی را حضرت زینب (س) دعوت کرده بود و او هم لبیک گفت تا شرمنده دخترالمومنین (ع) و حضرت ابوالفضل در قیامت نشود.
وی در مورد سوریه رفتن پسرش افزود: روزی سید مهدی نزد من آمد و گفت می خواهم بروم از حریم جدم حضرت زینب (س) در سوریه دفاع کنم تا رضایت ندهی نمی توانم بروم ، وقتی پسرم نام حضرت زینب (س) را به زبان آورد خدا گواه است بی درنگ و بدون تردید گفتم پسرم تو برای دفاع از حریم زینب (س) می روی ، برای دفاع از اسلام و قرآن می روی ، راه خوبی انتخاب کردی ،من 'نه 'بگویم و مانع شوم آنگاه شرمنده ائمه (ع) می شوم.
هم اکنون حدود 100 هزار شهروند افغان با مجوز رسمی در استان یزد سکونت دارند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.