به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر یکشنبه در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن شهرستان افزود: باید در روستاها جاذبه ایجاد کرد نه جاذبه شهری و این نهاد باید برای حفظ اصالت روستاها تلاش کند.
وی بابیان اینکه بنیاد مسکن یکی از صدقات جاریه امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: خدمات‌رسانی این نهاد خدمت به مددجویان و محرومان جامعه است.
حسینی اضافه کرد: اجرای طرح هادی در توسعه روستاها و روستاهای هدف گردشگری در راستای حفظ بافت سنتی باشد.
همچنین مدیر بنیاد مسکن ابرکوه با تشریح بخشی از فعالیت‌های این نهاد در سال 1397 یادآور شد: طرح هادی در 26 روستا با سنگ جدول ، احداث بوستان روستایی و دیوار ساحلی اجرا شده است .
حمیدرضا چاکرالحسینی با بیان اینکه تلاش هایی برای کاهش سوانح طبیعی و جلوگیری از آسیب به بافت روستاها انجام شد،خاطرنشان کرد: صدور بیش از 12 هزار فقره سند و واگذاری و تملّک هزار و 700 قطعه زمین به واجدین شرایط بخشی از اقدامات این نهاد است.
وی ، پرداخت 18 میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن روستایی و شهری به 50 نفر ، ساخت و فروش 17 واحد مسکونی شهری و روستایی در شهر مهردشت و روستای فراغه، پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن در شهر و روستاها را از جمله خدمات این نهاد در سال گذشته بیان کرد.
مدیر بنیاد مسکن ابرکوه خاطرنشان کرد: پارسال سه میلیارد و 500 میلیون ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام و همچنین مقاوم ‌سازی ساختمان به 50 نفر در روستاها پرداخت‌ شده است.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.