به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی عصر روز یکشنبه در دیدار با فرمانده، جانشین و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افزود: این اقدام آمریکا نشان دهنده قدرت سپاه و عظمت آن در ایران و منطقه است و سودی برای دشمنان ندارد.
وی ادامه داد: تروریست خواندن سپاه را باید یک اشتباه فاحش توسط ترامپ و آمریکایی ها برشمرد چون مردم و مسئولان ایران با هوشیاری همه خود را در کنار این نیروی مردم و مومن قرار دادند.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: اقدام اخیر آمریکا نه تنها از ارزش و منزلت سپاهیان شجاع کم نکرد بلکه موجب محبوبیت و همبستگی بیشتر و همراهی همه آحاد مردم با آنها در تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی شد.
محی الدینی تصریح کرد: نقش سپاه و بسیج مردمی در عرصه های مختلف در 40 سال گذشته بر هیچ فردی پوشیده نیست و حضور بسیج در صحنه با همراهی مردم موجب شکست آمریکا و حامیان آنهاست .
در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گزارشی از فعالیت های این نیرو در منطقه با همکاری مردم و پاسداران در خدمت به کشور ارائه کرد.
سرهنگ علی اصغر سلمانی به توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر ضرورت بینش و بصیرت در برابر آنها و تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.
وی گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم و مسئولان برای اهداف عالیه در نظام تا پای جان به خصوص برای اجرایی شدن اوامر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایستادگی می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و بیان داشت: این حرکت در 40 سال گذشته توسط آمریکایی ها بارها علیه نهادهای انقلابی وجود داشته است.
سلمانی گفت: این توطئه که با حمایت و همراهی اسرائیل غاصب و برخی دولت های منطقه انجام شد هیچ تاثیری در اراده بسیج و سپاهیان در اهداف متعالی و انقلابی ندارد.
وی ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی مردم و مسئولان بتوان برای حل مسائل و مشکلات و خدمت به نظام دینی، انقلابی و ارزش های معنوی اقدام کرد.
در این دیدار توسط امام جمعه مهریز با اهدا لوح سپاس از تلاش فرمانده و همچنین جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه قدردانی به عمل آمد.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا دوشنبه هفته قبل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
در پی اعلام این تصمیم، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نامه ای به رئیس جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که آن شورا نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به « سنتکام» را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
شورای عالی امنیت ملی نیز به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی، در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را از گروه های تروریستی معرفی کرد.
استان یزد بر اساس آمار سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 300 هزار نفر آنها عضو بسیج هستند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهز یزد قرار دارد و افزون بر 25 هزار نفر در این شهر در بسیج سازماندهی شدند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.