رئیس پلیس راهور یزد با اشاره به بارندگی و آبگرفتگی معابر گفت: تردد در معابر شهر یزد آزاد و روان است و مشکلی در رفت و آمد ترافیکی نیست.

سرهنگ محمد پورشمس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از روز گذشته شاهد بارندگی‌های شدیدی در نقاط مختلف استان یزد هستیم که این موضوع باعث آبگرفتگی برخی معابر در شهر یزد شده است.

وی ادامه داد: آبگرفتگی در برخی میادین و معابر و خیابان‌های شهر یزد شاهد هستیم و با وجود کندی تردد در برخی معابر خوشبختانه تردد در معابر آزاد و روان است.

رئیس پلیس راهور یزد با بیان اینکه از هفته گذشته بر اساس پیش بینی های هواشناسی و هشدارهای آن، تمهیدات لازم انجام شده اضافه کرد: دستگاه های امداد رسان اعلام آمادگی کرده و پای کار هستند تا از معابر گره گشایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بارندگی های دفعات قبل مشکلات بیشتری را شاهد بودیم و آبگرفتگی ها بیشتر بود عنوان کرد: با شروع بارندگی تنها شاهد آبگرفتگی در معدود معابر هستیم و با توجه به آمادگی قبلی و پیش بینی ها، مشکلات کمتری را نسبت به بارش های گذشته داریم.

پورشمس اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور شب گذشته به‌رغم بارش شدید باران وظیفه خود برای نظم بخشی به ترددها و همچنین تخلیه بار ترافیکی معابر شهری به خوبی انجام دادند.

وی افزود: دستگاه های امدادرسان از جمله شهرداری و آتشنشانی برای رفع آبگرفتگی ها اقدام کردند و در برخی معابر که آبگرفتگی داریم تا ظهر رفع اشکال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور یزد با اشاره به کاهش دید رانندگان در پی بارش، ‌خیسی معابر و آبگرفتگی اظهار داشت: رانندگان با توجه به لغزش سطح معابر با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و فاصله طولی را با خودروهای جلویی رعایت کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل بارش باران لاستیک خودرو تماسی با سطح آسفالت ندارد و این مسئله موجب سرخوردن خودرو در ترمزهای ناگهانی می شود.

پورشمس همچنین خواستار توجه ویژه به عابران پیاده و راکبان موتورسوار و افزود: با توجه به اینکه بعداز ظهر هم بارندگی خواهیم داشت لازم است رانندگان در تردد احتیاط کرده و قوانین ترافیکی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.