به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده مردم در مسجدملااسماعیل برگزار شد به توطئه اخیر ترامپ و آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و افزود: دشمنی آمریکا علیه نهادهای دینی و انقلابی چیز تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته است.
وی ادامه داد: علت تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا بخاطر این است که این نیروی مومن و مقتدر منافع استکبارجهانی را در منطقه به خطر انداخته است.
امام جمعه یزد بیان داشت: پاسداران رشید اسلام در 40 سال گذشته همه جا در خدمت ملت و کشور و دولت های اسلامی بوده اند و لحظه ای دست از اهداف و آرمان های الهی برنداشته اند.
ناصری تصریح کرد: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نه تنها هیچگاه از ارزش این نهاد مقدس کم نمی کند که موجب اقتدار و عظمت بیشتر آن می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: سپاه همه جا در برنامه های کمک رسانی به مردم و کشور پیشگام بوده و این نشان دهنده عظمت و دلسوزی آن است.
ناصری یزدی با اشاره به اینکه باید کمک به سپاه توسط دولت و مسئولان افزایش یابد از اینکه بعضا برخی خصوصی سازی ها در کشور انجام می شود که به نفع مردم نیست انتقاد کرد.
وی گفت: دولت نباید به بهانه خاصی، سپاه را در انجام برنامه های خود محدود کند بلکه باید زمینه را برای فعالیت و خدمت بیشتر برای این نیروی مومن و دلسوز بیشتر کند.
امام جمعه یزد از اینکه برخی افراد به نام و هدف خصوصی سازی، برخی کارخانجات بزرگ را به فروش رساندند و سودی عاید مردم و کشور نشد ابراز ناخرسندی کرد و بر نظارت بر این امور تاکید کرد.
وی همچنین از حمایت و همکاری مردم در یاری رساندن به سیل زدگان کشور قدردانی کرد و تداوم کمک ها به عنوان یک موضوع مهم انسانی را خواستار شد.
در 28 نقطه استان یزد نمازجمعه اقامه می شود.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.