به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز پنجشنبه در صبحگاه پلیس با قدردانی از تلاش های انجام شده افزود: تلاش پلیس و ارتباط با مردم موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در حوزه امنیت است.
وی در ادامه با اشاره به افزایش 100 درصدی مسافران نوروزی از جدیت کارکنان پلیس و سایر دستگاه های اجرایی مسئول در خدمت به مردم و امنیت و آرامش در استان قدردانی کرد.
استاندار یزد اظهار داشت: اقدام های پلیس راه و راهور در پیشگیری از وقوع حوادث بسیار نقش آفرین بوده و کاهش تصادفات و تلفات جانی در استان افتخاری بزرگ محسوب می شود.
طالبی گفت: با تلاش پلیس، ضریب امنیتی استان در نوروز امسال نسبت به سال های گذشته افزایش محسوسی داشت که این نشان دهنده جدیت این نیرو و فرماندهی پلیس است.
همچنین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی شرایط مطلوبی در حوزه امنیتی و ترافیکی در سطح استان شاهد هستیم.
سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: با اقدام های انجام شده شاهد کاهش 30 درصدی جرائم، 27 درصدی سرقت ها و 70 درصدی تلفات ناشی از تصادفات در بهار امسال بودیم .
وی تاکید کرد: پلیس با تجدید میثاق با آرمان های شهدا و حضرت امام خمینی (ره) با قوت بیشتر در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید آماده خدمتگذاری به مردم است.
در این مراسم از تعداد 50 نفر از کارکنان جهادی و برتر رده های تابعه استان با حضور استاندار تقدیر شد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.