به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز چهارشنه به مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) در دیدار و گفت و گو با جانبازان مرکز توانبخشی ثامن الائمه جانبازان ضایعه نخایی افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو تکریم ایثارگران و جانبازان است.
وی ادامه داد: روز جانباز فرصت بسیار خوبی است تا مردم و مسئولان بیش از گذشته به نقش ایثارگران و جانبازان در نظام و انقلاب اسلامی توجه کنند و برای حفظ کرامت آنها بکوشند.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: صبر و مقاومت جانبازان الگویی بی بدیل برای مردم و جوانان در راستای حرکت در مسیر ارزش های والای انقلاب اسلامی است.
طالبی گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی در بخش های مختلف و عرصه های داخلی و خارجی مدیون جانبازان است و باید همواره قدردان جامعه ایثارگران راه حق باشیم .
همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) جمعی از مسئولان با حضور در مرکز توانبخشی ثامن الائمه جانبازان ضایعه نخایی با اهدا گل از صبر و استقامت جانبازان و ایثار آنها تجلیل کردند .
در مرکز توانبخشی ثامن الائمه 25 جانباز ضایعه نخایی حضور دارند.
استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس 9 هزار و 685 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 2378 جانباز بالای 25 درصد و 170 جانباز نیز بالای 70 درصد هستند .
هفته بزرگداشت جانبازان از 19 فروردین ماه آغاز شده است.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.