به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی یکشنبه شب در نشست برنامه‌ریزی رسیدگی فوری به آسیب دیدگان سیل در مناطق مختلف کشور که با حضور جمعی از مسئولان ادارات و مسئولان موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه تشکیل شد ، افزود: هم‌اکنون که یزد به ‌عنوان یکی از استان های معین خوزستان انتخاب شد، باید برای آسیب دیدگان از سیل اخیر در این استان تلاش مضاعف داشته باشیم .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه بابیان اینکه هیئت‌های مذهبی و موکب‌های اربعین حسینی (ع) باید با جدیت در کمک‌ رسانی مشارکت داشته باشند ، اظهار داشت : با توجه به حجم خسارات ناشی از سیل وظیفه ملی و شرعی است با کمک‌های خود ، سیل‌زدگان را دریابیم .
حسینی همچنین تصریح کرد: مبلغین و ائمه جماعات در مساجد به تبیین اهمیت موضوع و تشویق اعانات مردمی برای سیل‌زدگان تلاش کنند.
امام‌جمعه ابرکوه یادآور شد : موکب‌ها در شهرهای ابرکوه و مهردشت و همچنین مدارس با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردم برای جذب کمک‌های مردمی اقدام و تلاش کنند .
در این نشست مقر رشد ادارات و نهادها ، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی بخشی از حقوق کارکنان خود را برای کمک رسانی به سیل‌زدگان اختصاص دهند .
سیل روزهای گذشته در برخی از استان‌های کشور موجب خسارت به مردم استان های گلستان، لرستان، ایلام، خورستان،
کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری شده است.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.