سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برخی اختلاف نظرها در بین اعضای شورای شهر گفت: این تفاوت دیدگاه‌ها اتفاقا نشانه بلوغ فکری شوراست و اختلاف دیگری نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن عباسی هر هفته در دیدار تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد اظهار داشت: بحث اختلاف نظر اعضای شورای شهر یزد یکی از موضوعاتی است که مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته و به آن می پردازند.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر در بین اعضای شورای شهر هست ادامه داد: اختلاف دیدگاه داریم که مثبت و مفید است و اختلاف دیگری در بین اعضا نیست که مشکل‌ساز باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد بیان اینکه اختلاف نظر اعضای شورای شهر یزد به هیچ عنوان برای منافع شخصی نیست خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان بحث منفعت شخصی در اختلافات نیست و همه با هم یک دل و همراه در بازدیدها و جلسات مختلف حضور داریم.

عباسی هر هفته با تاکید بر اینکه طبیعی است که تفاوت دیدگاه وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: دو نوع ایدئولوژی و دیدگاه غالب در شورای شهر وجود دارد که این تفاوت دیدگاه‌ها اتفاقا نشانه بلوغ فکری شوراست و افراد تحت تاثیر نظرات و جو قرار نمی‌گیرند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: این اختلاف می‌تواند در شورا تعادل ایجاد کند و نهایتا تصمیمی که گرفته می‌شود پخته‌تر و با تفکر بیشتری حاصل شود.

وی ادامه داد: در ایام عید با وجودی که شهردار نداشتیم دو میلیون مسافر به یزد آمد و با همت سرپرست شهرداری، مسافران به بهترین شکل ممکن پذیرایی شدند و امور شهر مدیریت شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه به اعتراف تمام افرادی که حضور داشتند، شهر تمیز بود و ترافیک هم قابل قبول بود عنوان کرد: شهر آماده میزبانی بود و همه دستگاه‌ها دست به دست هم دادند و امور به بهترین نحو ممکن انجام شد.

سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه اینطور نبود که شهر شهردار نداشته باشد و نتوانیم به امور برسیم گفت: تمام مجموعه مدیریت شهری یزد با تمام توان در راستای خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان در ایام نوروز تلاش کردند.

سرپرست شهرداری یزد هم در این دیدار اظهار داشت: مجموعه شهرداری خود را خدمت‌گزار مردم و شهر می‌دانند و در این راه تمام تلاش خود را به کار می‌بندند.

سیدعلی مشتاقیون خاطرنشان کرد: امیدواریم تلاش‌هایی که مجموعه انجام می‌دهد بتواند امور شهر را به پیش ببرد و مردم هم از این خدمات بهره‌مند باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.