رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق تجهیزات برقی و سیم و کابل با 26 فقره سرقت در یزد خبر داد.

سرهنگ محمدرضا حناساب در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات برق رسانی و سیم و کابل برق از سطح معابر در سطح شهرستان، کشف سرقت و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارق در هنگام وقوع جرم در دام ماموران پلیس گرفتار شد افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تلاش شبانه روزی، ماموران موفق شدند سارق را هنگام سرقت در صحنه جرم دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اشاره به اینکه سارق پس از دستگیری به اداره پلیس انتقال داده شد اضافه کرد: سارق به صورت حرفه ای فعالیت های خود را انجام داده و پس از 26 فقره سرقت به دام پلیس افتاد و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ حناساب عنوان کرد: سارق در مکان‌های خلوت و در زمان هایی که کمترین تردد وجود داشته و یا با استفاده از تاریکی هوا نسبت به سرقت اقدام می کرده و  سپس متواری می شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد بیان داشت: متهم با توجه به ادله و مستندات پلیس پس از تحقیقات و بررسی های فنی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد فضایی امن و با نشاط برای شهروندان از آن ها خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به نیروی انتظامی و ماموران پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد بیان داشت: جلب مشارکت مردم برای پلیس امری ضروری بوده و بایستی از طریق ارتقای آگاهی افکار عمومی بتوان زمینه این تعامل و مشارکت را که سرمایه عظیم و ارزشمندی برای پلیس به شمار می آید، فراهم ساخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.