به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری، روز شنبه در دیدار فرمانده و جمعی از کارمندان انتظامی یزد افزود: تقویت زیر ساخت ها برای مقابله با بحران ها همانند سیل نقش مهمی در کاهش خسارت ها دارد.
وی ادامه داد: برای توفیق در برابر حوادث پیش بینی نشده و جلوگیری از حوادث احتمالی در بخش های مختلف قطعا به برنامه ریزی و کار جهادی و مدیریت انقلابی نیاز است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: تاکنون توسط دستگاه های اجرایی و تشکل های مختلف برای پیشگیری حوادث کارهای خوبی در کشور انجام شده و باید بیشتر و بهتر اقدام شود.
ناصری خاطرنشان کرد: کمک به مردم سیل زده و تداوم همکاری با مسئولان باید همچنان در اولویت قرار گیرد و در این خصوص باید نیارهای مردم رسیدگی و برطرف شود.
وی به اهمیت خدمت به مردم و حل و فصل مطالبات و توجه به اقشار ضعیف جامعه به عنوان یک عمل جهادی و انقلابی اشاره و بر همکاری مردم با مسئولان در تحقق اهداف نظام تاکید کرد.
امام جمعه یزد به توطئه فرهنگی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی پرداخت که با تمام قوا برای ناامید کردن مردم با انجام برنامه های مختلف در تلاش هستند.
ناصری یزدی به تهی شدن غرب از ارزش های معنوی اشاره کرد و بیان داشت: تلاش کنونی استکبار جهانی است که ملت و کشور ما را با برنامه های سوء فرهنگی از ارزش ها تهی کنند.
فرمانده انتظامی استان یزد هم گفت: در اجرای طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه 1397 تا پایان روز 16 فروردین 1398 با تشکیل 458 اکیپ سواره و 157 اکیپ پیاده گشت، نسبت به انجام وظایف توسط پلیس در استان اقدام شده است.
سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: در این مدت با هوشیاری ماموران در بخش های مختلف و همکاری مردم و مسافران شاهد کاهش 27 درصدی آمار سرقت در سطح استان هستیم .
وی خاطرنشان کرد: 31 ایستگاه نوروزی با حضور ماموران و کارشناسان در طول اجرای طرح نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برای مسافران اقدام کردند.
فرمانده انتظامی یزد همچنین به کاهش 27 درصدی سرقت‌ها در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: همکاری مردم با پلیس برای تحقق امنیت و آرامش موثر و ضروری است.
میرحیدری همچنین در خصوص مسائل ترافیکی اظهار داشت: در این مدت با فعالیت ماموران پلیس راه استان شاهد کاهش 60 درصدی تلفات در سطح استان هستیم .
استان یزد بر اساس آمار سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.