حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک این روز خجسته افزود: عید مبعث آغاز حرکت آگاهانه در مسیر حق و حقیقت و رسیدن به ارزش های الهی است.
وی ادامه داد: در این روز بزرگ، کلام نورانی حضرت حق بر قلب ختم المرسین حضرت محمد مصطفی (ص) نازل شد و عزت و شکوه بندگی در درگاه احدیت محقق گردید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: روز مبعث روز منت گذاشتن خداوند بر بشر و عید بزرگ رسالت و همراه با خیر و برکت و صلح و آرامش برای انسان ها در تمام عصرهاست.
فخرالدینی تصریح کرد: این روز موجب رهایی بشر از تمام قیود مادی و حرکت در مسیر آزادی، سعادت و همه خوبی ها و زیبایی هاست و باید ابعاد آن تبیین شود.
وی با تاکید بر وحدت امت اسلام در برابر توطئه دنیای استکباری اظهار داشت: وحدت مسلمانان موجب شکست ترفندهای دشمنان علیه ارزش های دینی و انسانی است .
روز مبعث 27 ماه رجب بر پایه باورهای اسلامی روزی است که حضرت محمد(ص) در غار حرا توسط جبرئیل امین از سوی خدا به پیامبری نایل آمد و مامور شد که بت‌پرستی را از زمین بردارد و خداپرستی را رواج دهد و پیام وحی را به مردم برساند.
7536/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.