علی افشارپور روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: گوشت گرم گوسفند کشتار شده در کشتارهای یزد علاوه بر توزیع در این استان برای استانهای اصفهان، خراسان جنوبی و فارس نیز ارسال می شود.
وی افزود: بر همین اساس تاکنون 14 تن گوشت گرم گوسفند در اختیار نهادها و ارگانهای استان قرار گرفته تا بر اساس هر کیلو 43 هزار تومان بین مردم توزیع شود .
معاون سازمان صمت استان یزد با بیان اینکه برای تمامی شهرستانهای استان سهمیه در نظر گرفته شده، اضافه کرد: گوشت گرم وارداتی از محل گوسفندان کشتار شده برای توزیع به کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارگران و کارمندان در نظر گرفته شده است.
افشارپور درباره نحوه توزیع گوشت نیز گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و به منظور توزیع عادلانه، در این مرحله توزیع فروشگاهی وجود نخواهد داشت و گوشت بطور مستقیم و براساس لیست بیمه و یا کد ملی افراد سرپرست خانوار توزیع می شود.
این مسئول همچنین درباره سلامت دامهای وارد شده اظهار داشت: این گوسفندان از نژاد «رومانف» است که دارای چربی کم بوده و بر سلامت و قرنطینه آنها نیز دامپزشکی و مجموعه پشتیبانی و امور دام جهاد کشاورزی از ابتدای ورود به کشور تا کشتار و توزیع، نظارت دارند.
1968/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.