علی علیخانی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با تشریح وقوع توفان و وزش باد شدید در محورهای استان یزد اظهار داشت: امروز در محورهای مواصلاتی استان بارش‌های پراکنده و توفان شدید رخ داد که این امر منجر به اعمال برخی محدودیت‌های عبور و مرور در جاده‌های استان شد.
وی بیان کرد: بارندگی‌ها به دلیل پراکندگی، مشکل خاصی در سطح جاده‌ها ایجاد نکرده اما وقوع توفان، کاهش شدید دید و کاهش ایمنی تردد در جاده‌ها را به دنبال داشت که با هماهنگی پلیس‌راه، برخی محورها به طور موقت بسته شد.
علیخانی با بیان اینکه بستن جاده‌ها برای حفظ جان مسافران انجام شده، خاطرنشان کرد: این محورها به دلیل افزایش احتمال تصادف و واژگونی خودروها بسته شد و به محض متعادل‌ شدن شرایط، مسیر بازگشایی گردید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با بیان اینکه طوفان خسارت جانی در جاده‌های استان ایجاد نکرد، افزود: به برخی خودروها خسارت‌های مالی وارد شد.
وی یادآور شد: جاده‌های استان و تاسیسات جاده‌ای نیز خسارت چندان ندیده‌اند اما برخی مسیرها نیاز به شن‌روبی داشت که بلافاصله توسط عوامل راهداری، این اقدام انجام شد.
علیخانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت جاده‌ها به حالت عادی بازگشته و تمام محورهای استان باز است اما بارش پراکنده در برخی محورها و توفان نیز در محور شهرستان بافق هنوز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: مسافرانی که قصد تردد در محورهای استان یزد را دارند، به هشدارهای پلیس و عوامل راهداری توجه کنند و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی حتی تجهیزات زمستانی، مجهز و با سرعت مطمئنه در محورها حرکت کنند.
1968/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.