به گزارش ایرنا، هواداران این تیم پس از کسب پیروزی یک بر صفر در ورزشگاه آزادی با حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران و تیم پرسپولیس با وسایل نقلیه خود در برخی از خیابان های یزد کاروان شادی به راه انداختند.
عبور کاروان های شادی هواداران پرسپولیس در خیابان های مرکز شهر به خصوص در خیابان تیمسار فلاحی، خیایان دانشگاه، بلوار دانشجو، میدان اطلسی و محدوده چهار راه پژوهش در صفائیه باعث ترافیک سنگین شد.
به گزارش ایرنا، تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال در هشتاد و نهمین شهرآورد تهران، در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند و گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت.
این دیدار از ساعت 16 امروز در حضور حدود 80 هزار تماشاگر و با قضاوت «اشکان خورشیدی» آغاز شدو تک گل این مسابقه را احمد نوراللهی در دقیقه 22 به ثمر رساند.
با این نتیجه پرسپولیس با 48 امتیاز در رده نخست جدول باقی ماند و استقلال با 43 امتیاز دوم است.
«پیر لوئیجی کولینا» رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از تماشاگران ویژه این دیدار بود، شهرآورد امروز با یک دقیقه سکوت به احترام افراد فوت شده در سیل اخیر در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.
در دقیقه 22 پرسپولیس برای نخستین بار صاحب ضربه کرنر شد، ترابی این توپ را ارسال کرد و احمد نوراللهی با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد تا سرخپوشان بر خلاف روند بازی صاحب گل نخست مسابقه شوند.
در دقیقه 43 فرشید اسماعیلی با تکل کمال کامیابی نیا متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، اعلام ضربه پنالتی و نظر مخالف کمک داور باعث اعتراض بازیکنان هر 2 تیم شد و لحظاتی بازی متوقف شد ولی در نهایت داور بر تصمیم خود تاکید کرد و نقطه پنالتی را نشان داد.
فرشید اسماعیلی پشت توپ ایستاد که ضربه عجیب او از بالای دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیس برنده نیمه نخست شود.

**ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سروش رفیعی (از دقیقه 2+90 محسن ربیع خواه)، مهدی ترابی (از دقیقه 86 بشار رسن)، علی علیپور و ماریو بودیمیر (از دقیقه 78 سیامک نعمتی)

**ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری (از دقیقه 69 داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی (از دقیقه 65 محسن کریمی)، آیاندا پاتوسی، ایسما و گادوین منشا (از دقیقه 78 مرتضی تبریزی)
ورزشی**3783**
استان یزد بر اساس آمار سال 1395 با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 30 تیم در لیگ فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.