معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اشتراکات گروه‌ها و تشکل های سیاسی، گفت: احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف و قانونمند در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد ترحمی ‌در نشست مشترک با دبیران احزاب استان یزد به بیان محورهای اساسی حوزه سیاسی در ارتباط با ا‌حزاب استان پرداخت و اظهار داشت: احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف ‌و قانونمند در جامعه هستند و برنامه‌های ما نیز در حوزه سیاسی استان کارآمدی، شفافیت و پاسخگویی است.

وی ‌ادامه داد: نشست با فعالین تشکل‌های سیاسی و احزاب قانونی لذت بخش است زیرا با افرادی سر و کار داریم که دارای شناسنامه، مرامنامه و برنامه هستند؛ براساس خرد جمعی و عقلانیت گروهی تصمیم گیری می کنند و در عین اینکه مطالبه‌گر هستند به پاسخگویی نیز توجه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: اعتقاد داریم فعالیت حز‌بی یک ارزش و مزیت است و با تاکید بر اشتراکات احزاب همچنین پرهیز از پرداختن به اختلافات، پیشنهاد برگزاری و اجرای برنامه‌های آموزشی مشترک در محل خانه احزاب را داریم.

‌ترحمی با اشاره به اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی در سطح جامعه و ضرورت ورود احزاب به چنین موضوعاتی عنوان کرد: از احزاب و تشکل های سیاسی خواستاریم به موضوعات و آسیب های اجتماعی نیز ورود کنند و در این حوزه مطالبه گر باشند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز در این نشست گفت: نقش احزاب و جایگاه آنها برا‌ی همگان روشن است و همه بدان واقف هستیم.

‌سیدمهدی طلای مقدم ‌ادامه داد: گفت ‌و گوها قطعا احتلافات را از بین می برد و اگر در موضوعات مختلف دیدگاه های خود را بیان نکنیم و پاسخ را نشنویم باعث تشدید اختلاف و در نهایت دشمنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه احزاب نیز باید این رویه را دنبال کنند تا به تفاهم و همدلی برسند، اضافه کرد: از احزاب استان این درخواست را داریم با رویکرد جدیدی که در استان به وجود آمده، بیائیم گله ها را باز‌گو و گفت و گو کنیم.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست دبیران احزاب استان ضمن معرفی تشکل های سیاسی که در آن فعالیت دارند، مسائل، مشکلات و تنگناها‌ی پیش رو را مطرح و در ارتباط با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، ‌فرهنگی و اقتصادی کشور و استان مطالب خود را بیان کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.