به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری روز جمعه در حاشیه بازدید از ایستگاه های استقبال نوروزی میبد در گفت و گو با خبرنگاران افزود : با توجه به همدلی ها و بسیج همگانی برای خدمت رسانی به مردم به لطف خدا دستگاه ها و سازمان های مرتبط پای کار هستند.
وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن کینه خود را در جنگ اقتصادی علیه مردم ایران دنبال می کند همه با قوت همراه با اعتقاد در خدمت رسانی به مردم در همه نقاط اسکان ، نقاط جمعیتی ، پارک ها ، تفرجگاه ها و جاده ها حضور دارند.
فرمانده انتظامی استان یزد اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله با اقدامات انجام شده و حضور موثر و فعال پلیس و همه دستگاه ها و سازمان های مرتبط استان و شهرستان ها شرایط مطلوبی که بین دستگاه ها و ادارات است شکل گیرد تا افزایش دل دادگی مردم به نظام و حاکمیت را به دنبال داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به دیداری که در بیت امام جمعه میبد داشت افزود : ان شاءالله مطالب و توصیه های امام جمعه در افزایش خدمت رسانی به مردم نیز پیگیری و دنبال می شود.
در شهرستان میبد 190 کلاس درس و نیز نمازخانه های مدارس ، حسینیه ها و سالن های ورزشی با دارا بودن امکانات مناسب به اسکان مسافران نوروزی اختصاص داده شده است.
مرکز شهرستان 104 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.